Τοιχογραφία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Εικαστικές Δράσεις
- Δημιουργηθηκε στις Δευτέρα 18 Απριλίου 2016 12:16
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα 18 Απριλίου 2016 12:16
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 1414
The House of Sleep
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Εικαστικές Δράσεις
- Δημιουργηθηκε στις Δευτέρα 11 Απριλίου 2016 15:11
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα 11 Απριλίου 2016 15:11
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 1388
Ο Διευθυντής Νίκος Ευσταθίου και η δασκάλα της Ε΄ τάξης Σταματία Μώρου συμμετείχαν στην επιμορφωτική συνάντηση της Α΄ Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών στην εικαστική έκθεση των Katayoun Karami και Neda Razavipour «The House of Sleep» με αφορμή το προσφυγικό θέμα και την έννοια του σπιτιού στη Δημοτική Πινακοθήκη Λέφα (Ψυχικό) την Δευτέρα 11 Απριλίου 2016.
Η Katayoun Karami και η Neda Razavipour είναι εννοιολογικές εικαστικοί.
Τα έργα τους παρουσιάζουν κοινωνικά θέμα που σχηματίζονται γύρω από τις εμπειρίες τους στο σημερινό κόσμο όπως τις βιώνουν μέσα από τα ΜΜΕ, χρησιμοποιώντας απλή καθημερινή γλώσσα και γνωστά σύμβολα. Στο έργο τους στη Δημοτική Πινακοθήκη Λέφα, εργάστηκαν πάνω στην επίκαιρη έννοια του «προσφυγικού» και του «πρόσφυγα».
Το σπίτι και η γη είναι το κύριο θέμα. Για τους περισσότερους το να έχουν μαζί τους ένα κομμάτι της γης τους, τους κάνει να αισθάνονται ότι κουβαλάνε ένα πολύτιμο κομμάτι από το σπίτι τους. Εργάστηκαν επίσης πάνω στην ιδέα του νερού και του εδάφους δεδομένου ότι είναι οι δύο κύριες προκλήσεις για τους πρόσφυγες. Το σημείο εκκίνησης είναι η ιδέα και η απώλεια του σπιτιού σε συνδυασμό με τις ειδήσεις και τις πληροφορίες από όλο τον κόσμο τα τελευταία χρόνια, για τη μετανάστευση και τους πρόσφυγες παράλληλα με τα οικονομικά προβλήματα και την ανασφάλεια για τα οποία οι Έλληνες πλέον πρέπει να αγωνίζονται.
Σκοπός της επιμόρφωσης ήταν και η προετοιμασία για το σχολείο μας της εννοιολογικής εγκατάστασης αναπλαισίωσης έργου του Βλάση Κανιάρη, που ετοιμάζεται για του χρόνου με την Στ΄τάξη σε συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
Ιερή Γνωριμία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Εικαστικές Δράσεις
- Δημιουργηθηκε στις Παρασκευή 08 Απριλίου 2016 07:58
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή 08 Απριλίου 2016 07:58
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 1363
Ο Διευθυντής του σχολείου Νίκος Ευσταθίου παρευρέθηκε στα εγκαίνια του Μουσείου Μπουζιάνη την Πέμπτη 7 Απριλίου 2016 στην έκθεση "Ιερή γνωριμία", όπου παρουσιάστηκαν μέσα από το πρίσμα δέκα εκ των καλύτερων street και graffiti καλλιτεχνών της χώρας, έργα εμπνευσμένα από το έργο του μεγάλου Έλληνα ζωγράφου, του οποίου το όνομα φέρει το σχολείο μας. Μετά το Πάσχα προγραμματίζονται επισκέψεις με τους μαθητές μας και εικαστικά εργαστήρια στο χώρο του Μουσείου.
εικαστική εγκατάσταση
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Εικαστικές Δράσεις
- Δημιουργηθηκε στις Κυριακή 20 Μαρτίου 2016 09:23
- Δημοσιεύτηκε στις Κυριακή 20 Μαρτίου 2016 09:23
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 1608
Η Στ΄τάξη μετά το βιωματικό εργαστήριο με την επιμελήτρια του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης κα Αννίνα Βαλκανά, προχώρησε με τη δασκάλα της κα Κατερίνα Πολίτου στην αναπλαισίωση της εγκατάστασης του Κολομβιανού εικαστικού Κάρλος Μόττα. Οι μαθητές τόνισαν με αυτόν τον τρόπο τα αιτήματα και τα συναισθήματά τους για την κοινωνία που ζούνε. Αναμένεται να ολοκληρωθεί η δράση και με ηχητική εγκατάσταση.
Στην παρακάτω φωτογραφία παρουσιάζεται το έργο των μαθητών/τριών της Στ΄τάξης. Τα συνθήματα που καταγράφηκαν ήταν τα εξής: ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΖΩΗ, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΩ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΕΙΡΗΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΟΧΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ, ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΒΑΣΑΝΙΖΟΜΑΙ.
Graffiti Cuts: Who Owns the Street [Kομμάτια γκράφιτι: Σε ποιον ανήκει ο δρόμος;], 2007-2009 Ο Κάρλος Μόττα φωτογράφισε προτάσεις από πολιτικά γκράφιτι που συναντούσε σε δρόμους πολλών διαφορετικών πόλεων. Στη συνέχεια επέλεξε είκοσι οκτώ από αυτές για να συνθέσει το έργο που παρουσιάζεται στην έκθεση. Τις χάραξε πάνω σε μαύρο χαρτί το οποίο φωτίζεται από πίσω, έτσι ώστε μέσα από τις σχισμές του να περνάει το φως και να σχηματίζονται τα γράμματα.
Στην παρακάτω φωτογραφία παρουσιάζεται το έργο του Κάρλος Μόττα.