Βιωματικά εργαστήρια με το ΚΕ.Π.Α.Δ.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Sample Data-Articles
- Δημιουργηθηκε στις Δευτέρα 01 Φεβρουαρίου 2016 05:54
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα 01 Φεβρουαρίου 2016 05:54
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 361
ΣΠΑΣΕ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ ? ΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΙΣΟΣ: Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη ρητορική του μίσους
Οι Ε΄ και Στ΄ τάξεις στο πλαίσιο της εφαρμμογής προγραμμάτων για τα ανθρώπινα δικαιώματα και την τέχνη, συμμετείχαν σήμερα σε δίωρα βιωματικά εργαστήρια με 2 εκπαιδεύτριες του Κέντρου Προάσπισης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων *. Οι μαθητές/τριες με τις δασκάλες τους και την καθοδήγηση των εκπαιδευτριών έκαναν βιωματικές ασκήσεις στοχευμένων εκπαιδευτικών εργαλείων, έτσι ώστε στο πλαίσιο της πρόληψης να αντιμετωπιστεί η ανάπτυξη στερεοτύπων, διακρίσεων, ρατσιστικής συμπεριφοράς και κάθε μορφή έκφρασης ρητορικής του μίσους προς ομάδες ή κατηγορίες ανθρώπων.
*Το Κέντρο Προάσπισης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΚΕΠΑΔ) σε συνεργασία με το Νορβηγικό Ίδρυμα European Wergeland Centre ξεκίνησε την 1/05/2015 την υλοποίηση του προγράμματος με τίτλο «Σπάσε τα δεσμά του φόβου ? Πες όχι στο μίσος: Εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη ρητορική του μίσους». Το έργο χρηματοδοτείται από την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν και τη Νορβηγία στο πλαίσιο του Προγράμματος «Είμαστε όλοι Πολίτες», το οποίο είναι μέρος του συνολικού Χρηματοδοτικού Μηχανισμού του ΕΟΧ για την Ελλάδα, γνωστού ως EEA Grants. Διαχειριστής Επιχορήγησης του Προγράμματος είναι το Ίδρυμα Μποδοσάκη. Στόχος του Προγράμματος είναι η ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών στη χώρα μας και η ενίσχυση της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δημοκρατίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.
Αποτελέσματα Μέτρησης Ραδονίου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Sample Data-Articles
- Δημιουργηθηκε στις Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016 03:04
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016 03:04
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 411
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΡΑΔΟΝΙΟΥ
Σας ενημερώνουμε ότι ολοκληρώθηκε η εφαρμογή του προγράμματος μέτρησης ραδονίου με παθητικούς ανιχνευτές ιχνών εντός όλων των χώρων του σχολείου μας, στο πλαίσιο της υγιεινής και ασφάλειας σε χώρους εργασίας εκπαιδευτικών και μαθητών. Σύμφωνα με το έγγραφο της Ελληνικής Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας (414/795/26-1-16) οι τιμές της συγκέντρωσης του ραδονίου στους διάφορους χώρους εργασίας που μετρήθηκαν είναι κατά πολύ μικρότερες του ορίου των 400 Βq/m³.
Κατόπιν τούτου το σχολείο μας δεν χρήζει μέτρων μείωσης της συγκέντρωσης ραδονίου και είναι ασφαλές για το μαθητικό και διδακτικό προσωπικό.
Εργασίες μαθητών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Sample Data-Articles
- Δημιουργηθηκε στις Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016 05:55
- Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016 05:55
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 435
Οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄τάξης μελέτησαν το εικαστικό έργο "The Flight" της Arabella Dorman, συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας και ολοκλήρωσαν τη κριτική ανάγνωση του έργου σχεδιάζοντας και ζωγραφίζοντας "Την Πτήση" με τον δικό τους τρόπο. Ταυτόχρονα έδωσαν και διαφορετικό τίτλο στο δικό τους έργο. Ενδεικτικά παρουσιάζουμε τα παρακάτω έργα μαθητών, κάποια από τα οποία θα συμμετέχουν στον διαγωνισμό σκίτσου και γελοιογραφίας του Δήμου Δάφνης Υμηττού για το Μεταναστευτικό - Προσφυγικό.
Ρητορική Μίσους
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Sample Data-Articles
- Δημιουργηθηκε στις Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016 07:14
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016 07:14
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 355
Ρητορική Μίσους
Η Ε΄ τάξη συμμετέχοντας με τη δασκάλα τους κα Μώρου στο διαγωνισμό του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου "Ποίηση για την καταπολέμηση της Ρητορικής του Μίσους και του cyberbullying" έφτιαξαν οχτάστιχα ποιήματα με έως 5 λέξεις ανά στίχο αναδεικνύοντας την καμπάνια με τον παραπάνω τίτλο. Όλα τα ποιήματα που γράφησαν από τα παιδιά ήταν πολύ καλά. Τελικά επιλέχτηκαν 2 από την ομάδα του Saferinternet και θα δημοσιοποιηθούν μαζί με ποιήματα άλλων σχολείων που προκρίθηκαν. Εμείς αναρτούμε τα τρία καλύτερα της τάξης στον παρακάτω σύνδεσμο εκ των οποίων τα 2 πρώτα προκρίθηκαν.
Πατήστε εδώ